Noordtec: Cleverdesk gaat internationaal!

We mogen het nu officieel vertellen: we zetten Cleverdesk in om het werk leuker en makkelijker te maken voor het bedrijf Noordtec GmbH & Co. KG uit Duitsland. Onze eerste volledige internationale klant.

Noordtec: een jonge en innovatieve partij

We zijn op dit moment druk bezig met het inrichten van Cleverdesk voor het bedrijf. Noordtec doet vanuit Westerstede het onderhoud op tankstations met duurzame brandstoffen. Brandstoffen als CNG, LNG en Waterstof. Ze werken ook aan Elektromobiliteit en nog veel meer aanverwante zaken. Als een jonge en innovatieve club werken zij met passie en toewijding aan de technische uitdagingen. Bij Noordtec werken ongeveer 30 medewerkers.

Noordtec-GmBH-Westerstede_Deutschland

Onderstrepen van het hoogste serviceniveau

Noordtec wil met Cleverdesk het onderhoud, de storingen en de afhandeling daarvan inzichtelijk krijgen. En op een hoog niveau service leveren. Met Cleverdesk wordt dit consistente hoge serviceniveau van Noordtec ondersteund en onderstreept. Verder zullen de units (van de tanklocaties) een storing automatisch  communiceren naar Cleverdesk. Vanuit hier worden monteurs door middel van werkorders aangestuurd en gepland.

Benieuwd naar wat we precies doen?

Kom gerust eens kijken bij ons of bij de klant.

Auf Deutsch:

Jetzt ist es offiziell: für Cleverdesk haben wir unseren ersten internationalen Kunden! Vielen Dank an unseren Kunden Orange Gas für die Vermittlung.

Wir sind dabei, Cleverdesk für die Firma Noordtec GmbH & Co. KG einzurichten. Sie ist eine deutsche Firma mit ca. 30 Mitarbeitern und hat ihren Sitz in Westerstede. Angeboten werden Bau und Service/Wartung in den folgenden Bereichen: CNG, LNG, Wasserstoff / H2, Elektromobilität und mehr. Es ist ein junges und innovatives Unternehmen, dessen Mitarbeiter mit viel Leidenschaft und Hingabe auch vor schwierigen technischen Herausforderungen nicht zurückschrecken.

Noordtec wird mit Clever Desk Ausfallzeiten, Wartungs- und Abrechnungsvorgänge optimieren. Planbare, nicht planbare Arbeiten und Störungen werden an Cleverdesk übermittelt, hieraus werder Arbeitsaufträge generiert, verwaltet und direkt im System abgearbeitet. Mit Cleverdesk wird das konstant hohe Serviceniveau von ihn sichergestellt und sogar weiter verbessert.