Digitale administratie

Het hele administratieve proces versneld en centraal
Proefaccount maken Demo aanvragen

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

10.000+
gebruikers
120k+
projecten
800k+
uurbriefjes
750k+
bedrijfsmiddelen
850k+
keuringen

Operatie en administratie op één plek

Vaak werkt de administratie met verschillende tools en een financieel pakket. Het bijhouden van tariefwijzigingen, vastleggen van leveranciers, inkopen bijjouden kost veel tijd en is erg bewerkelijk. De kans op fouten is hierdoor groot en fouten daar houden administratiemensen niet van.
Om het jouw afdeling makkelijk te maken heeft Cleverdesk als verlengstuk van de operatie een uitgebreide administratie module. Hierin kun je eenvoudig alles wat met inkoop en facturatie te maken heeft bijhouden en sturen. 

  • Alle projectinformatie op één plek
  • Overzichtelijke projectrapportage voor overkoepelende informatie

 

Administratie-Inkoop
Inkopen volgens een vaste werkwijze

Inkopen volgens een vaste werkwijze

Wij adviseren altijd om (als dat nog niet gebeurt) te gaan werken met inkooporders. Als je hiervan gebruik maakt, kun je in Cleverdesk automatisch inkooporders vanuit XML (mail) inlezen. Ook kun je eenvoudige prijzen vastleggen, en aanpassen. Daarnaast kun je leveringen registreren, zo heb je compleet overzicht voor het hele inkoopproces. 

  • Werken met inkooporders zorgt voor meer financiële voorspelbaarheid
  • Het inkoopproces efficiënter inrichten

Facturatie direct vanuit je project

Factureren vanuit Cleverdesk is makkelijk dat ooit, en boekhoudkundige kennis is niet nodig. Laat daat maar aan boekhouders over. Door te werken met templates, maak je samen met onze consultant, de factuur in jouw stijl. Ook kun je werken met conceptfacturen en opdrachtbonnen. Ook kan een mandagen register automatisch worden meegestuurd naar de opdrachtgever. 

  • Facturatie direct vanuit je operatie
  • Branche specifieke mogelijkheden zoals tegenbonen en mandagen
Administratie
Experience-center-banner

Rondkijken in Cleverdesk op je eigen manier en in je eigen tijd

Het Cleverdesk Experience Center is een plek waar je op eigen gelegenheid meer te weten kunt komen over Cleverdesk

Proefaccount maken

Integreer Cleverdesk met de huidige software

De grote kracht van onze oplossing is dat Cleverdesk gekoppeld kan worden aan jouw bestaande omgeving. Zo kunnen resources (mensen, materieel, materiaal, projecten) maar ook uursoorten uitgelezen worden uit jouw pakket. Hierdoor is Cleverdesk continu up-to-date met de juiste informatie (actieve projecten, mensen in en uit dienst).

Ook kunnen ingevoerde uren voor de facturatie en verloning teruggeschreven worden in jouw bestaande omgeving. Dit kan geautomatiseerd met webservices (XML), maar ook handmatig met exporteerfuncties naar diverse formaten.

Rondkijken in Cleverdesk
Cleverdesk-API

Vertrouwd door toonaangevende organisaties

Logo-Gerwers
Logo-T&G-Groep
Logo-Zuidema-Groep
Logo-Wagenborg-Foxdrill
Logo-Laarakkers

Aan de slag met jouw digitale administratie? Plan zelf een demo in

In een online demo van 30 minuten:

  • Maken we vrijblijvend kennis met elkaar
  • Laat ik je de Cleverdesk demo zien
  • Denk ik adviserend mee over jullie situatie
Plan een online demo